מדיניות החזרות והחלפות

החזרות/החלפות 

הודעה חשובה! 

לקוחות יקרים, בכפוף להוראות משרד הבריאות מיום 14.3.2020, נאלצנו לסגור את כל חנויות הרשת בפריסה כלל ארצית.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל מובהר בזאת כי אתר הסחר האלקטרוני (להלן: "האתר") ממשיך בפעילותו, כל עוד פעילות זו תהא מותרת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לדאבוננו, בשל הנחיות משרד הבריאות, כפי שפורסמו, לא תתאפשרנה החזרות ו/או החלפות של פריטים שנרכשו באתר, בחנויות הרשת, מאחר ואלה סגורות לקהל. האמור חלק גם ככל הנוגע לביטול עסקה מרחוק.  

יחד עם זאת, החלפה ו/או החזרה ו/או ביטול עסקה תתאפשרנה בתוך 14 יום מהמועד בו תיפתחנה החנויות לקהל.

מבלי לגרוע מהאמור, שירות הלקוחות שלנו עובד במתכונת חירום, באמצעות כתובת דוא"ל: [email protected] 

אנו מודים לכם על שבחרתם להמשיך ולהביע אמון ברשת ולרכוש בה מוצרים, בעיקר בתקופה מאתגרת זו.

מאחלים לכם ולבני ביתכם בריאות איתנה וחג שמח.

בתקווה לחזרה מהירה לשגרה.

החזרות:

פריטים שנרכשו באתר טוונטיפורסבן:

ניתן לבצע החזרה באחד הסניפים של טוונטיפורסבן (למעט חנויות עודפים) עד 21 יום מקבלת ההזמנה בצירוף החשבונית

חשוב לשים לב! התווית והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט נמצאים בשלמותם וכמובן, יש לוודא שלא נעשה כל שימוש ושלא נגרם שום פגם/נזק לפריט.

ניתן לקבל את החזר כספי תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית .

אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – כדי להקל עליכם, אנחנו כבר נטפל בזה עבורכם! 

החלפות:

אם הזמנתם פריט כשלהו והסתבר לכם שאינו בגודל המתאים, אינו תואם את ציפיותיך או סתם לא בא לכם עליו – תוכלו להביא אותו לאחד מסניפי טוונטיפורסבן בצירוף החשבונית המקורית ותוכלו לקבל זיכוי או החזר כספי - לבחירתכם.

חשוב לשים לב!
גרביונים, חלקים תחתונים ובגדי-ים אינם ניתנים להחלפה או החזרה בהתאם להנחיית משרד הבריאות.
במקרה של פריט שהינו בלעדי לאתר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו להמשך טיפול

פריטים שנרכשו בסניפי רנואר:

פריטים שנרכשו במחיר מלא: תינתן אפשרות זיכוי / החלפה עד 21 יום מהקניה בצירוף חשבונית / פתק החלפה.

פריטים שנרכשו במבצע/ סוף עונה: תינתן אפשרות זיכוי /החלפה עד  4 ימים מהקניה בצירוף חשבונית / פתק החלפה.

החלפת פריטים שנרכשו באילת: במידה וברצונכם להחליף את הפריט בשאר חלקי הארץ, יש צורך בתשלום מע"מ על-פי חוק.

במידה והחלטתם לבצע החזרה לפריט, ינתן החזר כספי בתוך 3 ימי עסקים ובהתאם לחוק. ההחזר הכספי ינתן תמיד על הסכום ששולם בחשבונית. החזר של רכישות שבוצעו בכרטיס מתנה (גיפט-כארד) יתבצע בזיכוי. 

רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה? 
אנחנו כאן בשבילכם! פנו לשירות הלקוחות 
 
שעות פעילות המחלקה: