שאלות ותשובות

 

מה קורה אם הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי?

אם פריט מופיע באתר האינטרנט שלנו - הוא זמין לקנייה. עם זאת, בתקופות עומס יתכן מצב בו הפריט אזל סמוך להזמנתך והאתר לא הספיק להתעדכן. במקרה כזה יודיע לך על כך נציג שירות של TFS בהקדם האפשרי

 

האם אני יכול לשנות את ההזמנה ששלחתי?

מיד לאחר שביצעת את הזמנתך, אנחנו מתחילים את הצעדים הדרושים כדי לקלוט אותה ולהוציא אותה אליך.
לכן, בשלב שלאחר שליחת ההזמנה אין באפשרותנו להוסיף או להסיר ממנה פריטים, במידה ותרצו לשנות משהו, את מוזמנת ליצור אתנו קשר ואנחנו נעשה זאת עבורך.

 

איך משנים את כתובת המשלוח?

תוכלי לנהל את ספר הכתובות שלך בחשבונך האישי באתר, בכל הזמנה תוכלי לבחור מחדש את הכתובת שמתאימה לך

 

איך מבטלים את ההזמנה?

במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה שלך תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1800-247-247  ובמייל: [email protected]  ואנחנו נבטל אותה עבורכם.

 

איך מזינים קוד הנחה?

במידה ויש ברשותך קוד הנחה תוכלי להזין אותו בסל הקניות, רגע לפני שאת עוברת לקופה.

 

האם ניתן לעשות שימוש בגיפט קארד באתר?

לא ניתן כרגע לממש גיפט קארד באתר

האם ניתן לעשות שימוש בשובר מתנה באתר ו/או בחנויות? 

 1.        ניתן לעשות שימוש בשובר מתנה בחנויות בלבד.

2. שובר המתנה הינו בתוקף עד שנתיים ממועד רכישתו, אף אם התוקף הנקוב בו מוקדם יותר.

                        3.         לקוח שיוכיח כי רכש שובר מתנה בתקופה 5/2012-2/2014 וכי השובר הושמד בטרם מימושו – יהא זכאי לקבלת שובר חדש בסכום יתרת השובר שהושמד, אשר תוקפו לא יפחת מהקבוע בדין. השובר שהושמד יבוטל ולא ניתן יהא לעשות בו שימוש בעתיד.