נגישות

ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש, כאשר בהתאם להוראות החוק מונגשות חנויות הרשת בהדרגה, כמוגדר בתקנות הנגישות.

נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות. 
חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הארגון.

מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.

          
במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

 

1.         הדרכות שירות לעובדים
צוותי הניהול והמכירות בחנויות עובר הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש.

 

2.         נגישות חנויות

בקרוב יפורסם באתר כלל המידע הרלוונטי לנגישות כל חנות ברשת.

 

3.         עזרים

בכלל חנויות הרשת קיימת לולאת השראה בצמוד לקופת החנות ולקוחות עם מוגבלות יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסיעות לשיפור השירות הנגיש.

 

4.         הנגשת המוקד הטלפוני 

המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא- ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

 

5.         נגישות אתר האינטרנט

 בימים אלו החלנו בהנגשה אתר הסחר של החברה.

 

6.         דרכי יצירת קשר

נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור, על מנת לשפר את השירות ללקוח.

 

לפניות בנושא נגישות יש לפנות לרכזת הנגישות בחברה:

שרית עובדיה, מנהלת משאבי אנוש

טל: 050-4661193, פקס: 072-2740955, דוא"ל: [email protected]