שאלות נפוצות

הזמנות באתר

  • איך לבצע הזמנה באתר?

    ניתן לבצע התחברות (בלחיצה על הכפתור למעלה) או לבצע רכישה ללא רישום, כאורח. יש להזין את פרטי פרופיל המשתמש, מייל וסיסמא ולהתחיל להכניס פריטים לסל הקניות. בסיום יש לגשת לסיום הזמנה ולתשלום בקופה ובחירת אופן המשלוח. במידה ויש ללקוח קופון יש להזינו בשדה "הזנת קופון".

  • איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

    שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך את המידע.

  • איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?

    בסיום ההזמנה, יתקבל מסך של "הזמנתך בוצעה בהצלחה" עם מספר הזמנה לצורך מעקב. בנוסף ניתן לבדוק בכל רגע נתון בחשבונך באתר, דרך "לוח בקרה" בחלק העליון של המסך.

  • איך ניתן לבטל את ההזמנה שביצעתי?

    לביטול יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:40 בטלפון 01-800-255-225 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס / הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

  • תוך כמה זמן תגיע אלי ההזמנה?

    אנו מתחייבים לספק את ההזמנה עד 4 ימי עסקים.

  • הכנסתי פריט לסל הקניות והוא לא נמצא שם, מדוע?

    הפריט ישמר בסל הקניות כל עוד הוא זמין לרכישה באתר.

    במידה ונעלם, זה אומר שהוא לא זמין יותר למכירה.

  • האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קבלת אישור ביצוע?

    לא ניתן לבצע שינויים לאחר קבלת מספר הזמנה, אלא לבטלה ולערוך אותה מחדש.

  • עשיתי 2 הזמנות יום אחרי יום. האם אפשר לאחד אותן?

    לאחר ביצוע הזמנה לא ניתן לבצע שינויים.

  • כמה זמן נשמרת ההזמנה שלי בחנות?

     הזמנתך נשמרת בחנות לפחות שבועיים.

  • מי יכול לאסוף את ההזמנה?

    הלקוח ששמו מופיע בהזמנה או מי מטעמו בהצגת מספר ההזמנה ותעודה מזהה.

תשלומים וכרטיסי מתנה

  • כיצד ניתן לשלם באתר?

    באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי ובאמצעות פייפאל בלבד. בתשלום באשראי ניתן לחלק לתשלומים באופן הבא: ניתן לחלק מעל 200 ₪. מינימום לתשלום 100 ₪. החלוקה לתשלומים נפתחת רק לאחר לחיצה על "עדכן פרטי כרטיס" שמוודא שזה לא דיירקט או כרטיס נטען. לא ניתן לחלק לתשלומים בכרטיסי דיירקט / כרטיסים נטענים/ כרטיסי אשראי של בנק הדואר.

  • האם ההזמנה לתושבי אילת היא ללא מע"מ?

    האתר לא מבצע הזמנות לאילת, מאחר ואילת הינו אזור סחר חופשי.

  • האם יש הנחות למגזרים מסוימים?

    הרשת מציעה חווית קנייה ומחיר אחידה לכל לקוחותיה.

  • האם ניתן לשלם בגיפט כארד של טוונטיפורסבן?

    באתר ניתן לשלם באשראי או באמצעות פייפאל בלבד.

  • האם ניתן לשלם עם זיכוי באתר?

    באתר ניתן לשלם באשראי ובאמצעות פייפאל בלבד.

החזרות וזיכויים

  • כיצד ניתן להחזיר / להחליף פריט שהזמנתי?

    ניתן לגשת לכל אחד מסניפינו לצורך החלפה / זיכוי / החזר כספי (כולל סניפי עודפים).

  • תוך כמה זמן ניתן להחזיר פריט שקיבלתי?

    ניתן לגשת לסניף תוך 21 ימים מיום קבלת ההזמנה.

  • כיצד מתבצע ההחזר? ותוך כמה זמן?

    הסניף מקבל את הפריט להחזרה ומעביר את בקשת ההחזר למשרדי רנואר. ההחזר יבוצע תוך 14 ימים מיום ההחזרה לאשראי איתו בוצעה ההזמנה.

  • מדוע לא ניתן להחזיר הלבשה תחתונה?

    על פי הנחיות משרד הבריאות חל איסור להחליף פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים.

משלוחים

  • איך אני מקבלת את ההזמנה?

    ניתן לשלוח ל-

    • כתובת לבחירתך עפ"י מדרגות סכום הרכישה:

    עד 149 (כולל) - 15 ₪

    מ-150 עד 299 - 9 ₪

    מ-299 ומעלה - חינם.

    • ללוקר על פי בחירה מרשימה מוגדרת במחיר של 10 ₪

    • לכל סניף של הרשת ללא תשלום

  • מה עלי לעשות אם המשלוח לא הגיע?

    שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:40 בטלפון 01-800-255-225 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

  • מה עלי לעשות אם יש חוסר התאמה בין ההזמנה למה שהתקבל?

    שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:40 בטלפון 01-800-255-225. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס / הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

  • מה עלי לעשות במידה וחסר פריט בהזמנה?

    שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:40 בטלפון 01-800-255-225. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס / הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

  • מה עלי לעשות במקרה של פגם במוצר בהזמנה?

    שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:40 בטלפון 01-800-255-225. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס / הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא. יש לציין את מספר ההזמנה, את מספר הדגם ואת מהות הפגם.

רכישה בחנויות

  • תוך כמה זמן ניתן לקבל החזר כספי על פריטים שנרכשו בחנות?

    ניתן לקבל החזר כספי תוך 3 ימי עסקים במידה ולא שולם בתווי קנייה /זיכוי. אין קיזוז של 5% ואין מינימום של 50 ₪ קנייה.

  • איך מתבצע ההחזר?

    בתשלום באשראי הזיכוי נעשה בחנות. בתשלום במזומן, ההחזר יבוצע במזומן או בהמחאה שתשלח לסניף.

  • תוך כמה זמן ניתן לקבל זיכוי?

    • ברכישה במחיר מלא ניתן לקבל זיכוי תוך 21 ימים • ברכישה במחיר מבצע ניתן לקבל זיכוי תוך 7 ימים

  • האם יש הבדל בין המחיר בחנות לאתר?

    למעט פריטים בלעדיים לאתר, המחירים זהים.

  • מה תוקף הזיכוי שאני מקבלת בסניף?

    הזיכוי שניתן בחנות הוא ללא תוקף וניתן למימוש בכל עת.

  • מה אני יכולה לעשות אם אבד / נגנב / נמחק לי הזיכוי?

    שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:40 בטלפון 01-800-255-225.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס / הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא. יש לציין את מירב הפרטים הידועים (תאריך ההחזרה / סכום הזיכוי / הסניף בו נמסר הזיכוי).

  • האם ניתן להשתמש בגיפט-כארד במבצעים?

    הרשת מכבדת תווי קניה גם בתקופת מבצעים.

  • האם יש החזר על תשלום בתווים / זיכוי?

    ניתן לקבל זיכוי / החלפה אך לא ניתן לקבל החזר כספי.

  • האם ניתן לשלם בהמחאה?

    הרשת מכבדת המחאות מכל הבנקים (למעט בנק הדואר).

  • האם ניתן להחזיר בכל סניף?

    ניתן להחזיר בכל סניפי הרשת (למעט סניפי העודפים).

  • כמה זמן פריט שומר על מחירו?

    • פריט שנמכר במחירו המלא, שומר על ערכו במשך 21 ימים

    • פריט שנמכר במחיר מופחת, שומר על מחירו במשך 7 ימים.

  • מה שעות הפתיחה שלכם?
  • איפה ממוקם הסניף?
  • כיצד ניתן לחייג לסניף?

    ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במספר 1-800-255-225 והם ישמחו לסייע ככל שיידרש.

  • מה עלי לעשות עם פריט שנפגם?

    אנו משקיעים משאבים רבים בבדיקות בקרת איכות מדגמיות עוד טרם יציאת הפריטים לשיווק בחנויות הרשת. על מנת לתת תשובה הולמת לפנייתך, ניתן לגשת לאחד מסניפי הרשת הקרובים למקום מגוריך, בצירוף חשבונית הרכישה. סביר להניח כי פנייתך תטופל כבר במסגרת הסניף. במידת הצורך, הפריט ישלח לבדיקת שירות לקוחות ותשובתנו תינתן תוך 6 ימי עסקים מיום שליחתו, דרך הסניף.

  • כיצד אני מזמינה פריטים בחנות?

    עובדי הרשת ישמחו לבדוק היכן קיים הפריט ולהזמינו עבורך תוך 7 ימי עסקים ובתשלום מראש.

  • מדוע לא ניתן להחליף בגדי ים/ הלבשה תחתונה?

    על פי הנחיות משרד הבריאות חל איסור להחליף פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים.

  • היכן ממוקמים סניפי העודפים שלכם?

    סניף חיפה "סיטי" -רחוב שדרות בן גוריון 6 חיפה

    סניף "ירכא"- אזור תעשיה "ירכא"

    סניף הרצליה "ביזנס" -רחוב מדינת היהודים 85 הרצליה

    סניף "בילו"- מתחמם בילו סנטר קריית עקרון בצומת "בילו"

    סניף "אור יהודה"- בקניון אור יהודה רחוב -סעדון אליהו 120 אור יהודה

    סניף "מעיין שורק" -רחוב אריה שנקר 13 א.ת. מעיין שורק ראשל"צ